Reklamačný poriadok Akadémie vzdelávania Zvolen

Definícia reklamácie

Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.

Spôsob nahlásenia reklamácie

Reklamáciu môže účastník podujatia Akadémie vzdelávania Zvolen nahlásiť formou písomnej sťažnosti na adresu Akadémie vzdelávania Zvolen, Námestie SNP 25/15, 96001 Zvolen, e-mailom na avzv@avzvolen.sk alebo telefonicky na 0902 930 206. Účastník má na nahlásenie reklamácie 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia. Pri nahlasovaní reklamácie môže využiť aj emailovú adresu ombudsman@aivd.sk, email príde členom Výkonného výboru AIVD SR.

Riešenie reklamácie

Akadémia vzdelávania Zvolen sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie Akadémia vzdelávania Zvolen poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.

Formy riešenia reklamácie

Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:

  • Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
  • Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
  • Vrátenie zaplatenej sumy
  • Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom

Záverečné ustanovenia

Akadémia vzdelávania Zvolen si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované Akadémiou vzdelávania Zvolen.