Reklamačný poriadok Akadémie vzdelávania Zvolen
Definícia reklamácie
Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.
Spôsob nahlásenia reklamácie
Reklamáciu môže účastník podujatia Akadémie vzdelávania Zvolen nahlásiť formou písomnej sťažnosti na adresu Akadémie vzdelávania Zvolen, Námestie SNP 25/15, 96001 Zvolen, e-mailom na avzv@avzvolen.sk alebo telefonicky na 0902 930 206. Účastník má na nahlásenie reklamácie 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia. Pri nahlasovaní reklamácie môže využiť aj emailovú adresu ombudsman@aivd.sk, email príde členom Výkonného výboru AIVD SR.
Riešenie reklamácie
Akadémia vzdelávania Zvolen sa zaväzuje, že reklamácie budú riešené bez zbytočného odkladu a vždy v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie Akadémia vzdelávania Zvolen poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. V prípade, že reklamácia nebude riešená do 30 dní od jej nahlásenia, bude účastník informovaný o dôvodoch omeškania riešenia.
Formy riešenia reklamácie
Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:
- Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
- Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
- Vrátenie zaplatenej sumy
- Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom
Záverečné ustanovenia
Akadémia vzdelávania Zvolen si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia. Reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované Akadémiou vzdelávania Zvolen.